Gå til innhold

lavamakt

Bruker
  • Innholdsteller

    160
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om lavamakt

  • Bursdag 04/09/1986

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Motor
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Motor (eks 1.6)
    1,9TDI 131

Contact Methods

  • Bosted
    bhb

lavamakt's Achievements

  1. 2007 d-max 3.0td Hei, Sliter med at sikring til "engine" ryker(igjen og igjen) om jeg drar bilen noe særlig over 2000rpm.. Da kommer motorlampa opp og turboen kutter. Etter at sikringen ble byttet har jeg sjekket feilmeldinger med en obd adapter, under følger feilkoden: Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: ISUZU VIN: MPATFS85H7H**** P0045 Raw code: 0045 ECU: Engine control unit Status: Confirmed OBDII: Turbocharger (TC) boost control solenoid/supercharger (SC) boost control solenoid - open circuit P0102 Raw code: 0102 ECU: Engine control unit Status: Confirmed OBDII: Mass air flow (MAF) sensor/volume air flow (VAF) sensor - low input ISUZU: Mass Air Flow (MAF) Sensor Circuit Low Frequency Noen som har noen formening om hva dette kan skyldes?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår